Adwords hesap teslimi hk
1
●33
- 17-12-2021, 18:24:25Merhaba bir kuruma ads hizmeti verdim sürekli site ile alakalı angarya kitliyor ödeme yapmak istemiyor ads ye ödeme yapıyoruz vs diyor bende ads ye zam istedim kallavi. Bir şekilde anlaşamadık ay sonunda teslim edeceğim hesabı şimdi açtığım reklamları silip teslim ediyoruz değil mi? İstemiyorum yaptığım optimize negatif anahtar kelime vs kullanmasını çünkü tatlı ayrılmadık bu işin normali nedir Gmail onun ama
- 17-12-2021, 18:47:39Eğer belirtilen süre çerçevesinde hizmet verip, ödeme aldıysan; sonrası için yaptığın çalışmaları fes edebilirsin. Hakkındır, herhangi bir haklı yönü bulup, savunamazlar. Çünkü sonrası için herhangi bir ödeme almıyorsun. Şahsen ben bu şekilde yapardım.asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle