• 17-12-2021, 09:28:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elime xxx.xxx tutarda lira geçti. Erimesin diye (coin harici, o yatırımım zaten var) bir şekilde yatırım yapmak istiyorum. Dolar, altın, euro üçlüsünden hangisine yatırmak mantıklıdır. En az makas ile yatırım yapacağım yerler neresidir?

    Cevaplarsanız sevinirim YTD
  • 17-12-2021, 09:43:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Paranı TL'de tutma da hepsi mantıklı YT
  • 17-12-2021, 09:46:03
    #3
    bugüne kadar ha düşecek ha düşecek diyordum dünkü karardan sonra altın almaya devam.
  • 17-12-2021, 09:47:44
    #4
    Merhaba,

    En risksiz kaynak Altın...İnsanlık ve Ticaret var oldukça her şey değişir ama altın asla değişmez.
  • 17-12-2021, 09:52:44
    #5
    Hocam dolara altına tüm birikimizi basın. Yatırım Tavsiyesi değildir. Döviz alabilirsiniz. YTD Altında olur YTD
  • 17-12-2021, 09:53:48
    #6
    Şu coinler haricinde herşeye yatırabilirsin ytd
  • 17-12-2021, 10:11:05
    #7
    Teşekkür ederim YTD adamlar
  • 17-12-2021, 10:29:20
    #8
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim YTD adamlar
    Hahahah çok güldüm YTD
  • 17-12-2021, 12:05:25
    #9
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahah çok güldüm YTD
    Hep gülelim YTD hocam