Kodular sitesiyle webview yapan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kodular sitesiyle webview yapan var mı?
0
●
57
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kodular sitesiyle webview yapan var mı?
16-12-2021, 22:40:27
#1
denizoit
Merhaba, kodular da sitemin webview uygulamasını yapmaya çalışıyorum. Bazı sorunlar yaşadım. Mesela bildirim gönderme ve alt barda geçişlerde. Yardımcı olabilecek var mı acaba?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler