Merhaba hocalarım başlık doğru mu bilmiyorum her neyse okul ödevimiz var
Virtual box üzerinden server 2012 kurduk active directory v.b yaptık DNS ayarlari falan
FTP sitesi ekledigim de 2 kullanıcı ekledim yazma ve okuma yetkisi olan

Active directory 2 adet de aynı ad soyad ile kullanıcı oluşturdum şimdi sorum şu FTP girerken user1 kullanilcisinin sadece kendi dosyasını görmesini istiyoruz user2 de kendi dosyası gorcek bunu nasıl yapabiliriz
İnternete baktım da bulamadım