• 14-12-2021, 11:15:05
    #1
    Merhaba. Armut com'a üye oldum fakat teklifler sahte gibi gelmeye başladı açıkçası. Örneğin diş kliniği diyor arıyorum konuşan kişinin aslında hizmet almak için ilan oluşturmadığını anlayabiliyorum. Az önce açılan ilanda diş kliniği web sitesi için ayırdığı bütçe 500 tl. Yaptırmakla yaptırmamak arasında kaldım ayrıca artık diyor. Daha ilanı vereli 1 saat olmuş. Konuşmadan da anladığım kadarıyla diş hekimi olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca aramalar için tek kullanımlık 0850 numara oluşturuyor gibi geldi onu nasıl yapıyor çözemedim. Bu konuda düşünceleriniz neler? Kısacası bakiye yüklemeyeceğim tekrar.
  • 14-12-2021, 11:22:23
    #2
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Armut com'a üye oldum fakat teklifler sahte gibi gelmeye başladı açıkçası. Örneğin diş kliniği diyor arıyorum konuşan kişinin aslında hizmet almak için ilan oluşturmadığını anlayabiliyorum. Az önce açılan ilanda diş kliniği web sitesi için ayırdığı bütçe 500 tl. Yaptırmakla yaptırmamak arasında kaldım ayrıca artık diyor. Daha ilanı vereli 1 saat olmuş. Konuşmadan da anladığım kadarıyla diş hekimi olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca aramalar için tek kullanımlık 0850 numara oluşturuyor gibi geldi onu nasıl yapıyor çözemedim. Bu konuda düşünceleriniz neler? Kısacası bakiye yüklemeyeceğim tekrar.
    Armut çok pahalı ve değmeyen bir yapı, 2012'den beri kullanıyoruz galiba ama fazlasıyla pahalı geliyor düzgün çıkan birkaç işten birini yapsak bile.
    0850 olayı sanal santral içinde kullanıcılar oluşturulup atanıyor ve arama direk dış telekom hatlarıyla müşteriye yönleniyor.
  • 14-12-2021, 11:24:19
    #3
    Söylediğiniz gibi sahte ve cidd olmayan ilanlarla dolu. Yıllar önce ben de oraya teklif vermek için 150-200 lira harcamıştım, bir de emek emek teklif hazırlıyorsunuz. Sonuç? Cevapsız ilanlar, sizi zerre ciddiye almayan ve sizi apt-l yerine koyan Armut yönetimi. Kesinlikle kullanmayın ve vaktinizi harcamayın orada. Sitenin kapatılması lazım aslında, iş almak isteyenlerin paralarını yiyorlar ama ortada iş yok.
  • 14-12-2021, 11:24:35
    #4
    Armut sayesinde çok yüksek bütçeli işler alıyoruz diyebilirim. Şimdiye kadar sahte ilanla hiç karşılaşmadık.
  • 14-12-2021, 11:52:40
    #5
    Kesinlikle öyle bakiye iadesi alıp hesabımı kapttırdım,forumda da bu konuda detaylı başlık açmayı düşünüyorum kesinlikle kullanmayın 7 teklife sıfır dönüş aldım telefon numaralarıda sahte ilan verenlerin bir cogunun