Forumda bir şey mi var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda bir şey mi var
6
●
294
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda bir şey mi var
14-12-2021, 06:46:12
#1
OZKA
İlginç
14-12-2021, 06:46:35
#2
BKT
SarSeoAgency adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlginç
Ful index konusu var şu an evet
14-12-2021, 06:53:06
#3
tickenio
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bilinçli şekilde index ile alakalı sorular son konulara taşınmış gibi. Kasım ayından konular çünkü.
14-12-2021, 06:55:45
#4
LETRX
konular eski az önce bir konuya baktım, galiba kategori düzenleniyor bekleyelim bakalım açıklarlar yakında
14-12-2021, 07:09:00
#5
Misafir
Bizlerin de dikkatini çekmişti, konular çok eski..
Demoo
ve
OZKA
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
14-12-2021, 07:37:09
#6
Gokenim
Bende de böyle
14-12-2021, 08:09:15
#7
Seohunter
Sorunlu bir durum yok , index ile alakalı konuların daha hızlı çözülebilmesi adına ilgili bölüme taşındı. Yeni mesajlar geldikçe düzelecektir.
İyi forumlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler