Arkadaşlar merhaba
Daha önce sorulmuş ancak genelde adamın adını ilk defa duyanların asılsız tahminlerinden başka cevap gelmemiş. 21 saatllik eğitim programına kayıt olup tamamlayan var mı? Aldığı 49 $lık bedele değer mi?
Dış ticaret, e-ticaret, dropshipping gibi araştırmalarımda çok fazla karşıma çıkıyor, forumda da tavsiye edenler olmuş.
Dün 1 saatlik ücretsiz seminerini izledim, benim ilk aldığım izlenim "öğreteceği çok şeyi var ama hepsini ücretli eğitime saklamış gibi" şeklinde oldu. Seminerde bilgi paylaşımından ziyade yüzeysel kavramlara değinilerek daha çok kişisel pazarlama yapıldı. Fakat bir dk durup düşününce de, yüzlerce milyonluk, milyarlık cirolara sahip kurumlara mentorluk yapan bir firmanın sahibinin, ücretli eğitimini pazarlamak için sabah akşam ücretsiz seminer yapması tuhafıma gitti, bu kadar iş yapan adamın eğitim için bu kadar vakit ayırması bana gerçekci gelmedi nedense. Dün gece reklamı gördüm, son 3 dk diyordu kayıt oldum izledim. Bu sabah tekrar sitesine gittim 50 saniye sonra başlıyor diyordu girdim yine var seminer. Akşam girsem yine olacak herhalde.
1. ihtimal dediiğim gibi mentorluk yerine sabah akşam video çekiyor bu adam (youtube kanalı da aktif çünkü hem günde 2-3 seminer yapacak hem youtuba video çekecek, ne ara mentorluk yapıyor diyorum) Diğer ihtimal ise bu ücretsiz seminer, video kayıttan açılıyor yorumlar otomatiğe bağlanmış bot katılımcılarla sağlanıyor. Kurgu yani. Bu da aklıma gelmedi değil çünkü hiç bir mesaj ya da soruma dönüş alamadım seminer boyunca.
1 hafta iade hakkı var, şikayetvar a baktım iadelerini yapıyor. facebook gruplarını ve sitedeki yorum videolarını izledim vs. ama sonuçta bunlar parayla da yaptırılabilecek şeyler. Bu forumda şikayetvar üyeliği alınacaktır diye açılan ilanlar da gördük o nedenle hiçbirisne inanamıyoruz.
açıkcası emin olamadım.
Diğer sorum, uluslararası dijital pazarlama, satış, e-ticaret, dropshipping gibi konularda önereceğiniz, gerçekten somut bilgiler paylaşan eğitim öneriniz var mı?
Fatih Çoban'dan Eğitim Alan Var mı?
23
●1.111
- 13-12-2021, 12:36:49
- 13-12-2021, 12:49:13Dostum 2 yıl önce buna benzer bir amazon eğitimi almıştım. eğitimi satan amazonun en ünlü isimlerinden biri, ismini vermiyim. eğitimi pazarlamak için her yalanı söylüyorlar emin ol. eğitim içeriği genelde ingilizce bilgileri türkçeye çevirerek yapılıyor. yani eğitimdeki bütün bilgiler youtube ve facebook gruplarında mevcut.
ayrıca eğitimler birkaç ay sonra bile güncelliğini yitirebiliyor.
yani kimseyi suçlamak istemem fakat bu eğitimcilerden canı yanan binlerce insan var , %90 ı dolandırcıdır.
çoğunun derdi altın aramak değilde , arayanlara kürek satmak. zaten işi çok iyi bilseler kendileri yaparlar ticareti
- 13-12-2021, 12:52:00Daha önce amcam almıştı, ben de birlikte içeriğini biraz incelemiştim fakat 10 yıldan fazla süredir internet sektöründe olan birisi olarak bana ekstra bir şeyler katacak faydalı bir kurs/içerik gibi gelmedi. Şayet internet dünyasına yeni giren, genel marketing ve internet terimlerini bilmeyen birisi olsaydım belki fayda sağlardı bana. Yabancı kaynaklarda çok daha büyük cevherler var ve ücretsiz olanları da var. Kurs genel kitlesini biraz incelediğimde de bahsettiğim gibi internete yeni başlamış kitle var çoğunlukla.
Fikrimi söylemem gerekirse ben 7/24 eğitim satmaya çalışan eğitimcilere pek sıcak bakamıyorum. - 13-12-2021, 12:59:15ben sosyal medya danısmanlığı eğitimini almıştım 2.000 tl lik ücret ödeyip acıkcası cok iyi fikir veriyor eğitimde kafa modelinideğiştiriyor cok iyi eğitim ama ben sonlandıramadım eğitimi evlilik falan girdi işin içine. size uygun fiyatla eğitime ulaşabileceğiniz mail ve şifre paylaşbilrim intetnette paylaşmamanız sözüyle gizlilik ile
- 13-12-2021, 13:32:59Ben danışmanlık akademisi almıştım , bir hizmetiniz varsa bunu pazarlamak için fikir veriyor, güzel yani, faydasını gördüm. Shopify dropship vb satış düşünüyorsanız işinize yaramaz ama
- 13-12-2021, 23:35:11hocam mantığını çalıştıran insan almaz bence. Eğer biraz girişimcilikten anlıyorsanız bunun mantıklı gelmediğini görürsünüz.
Eğitimde verdiği taktik milyonlarca kişi aynı taktikle satış yapıyor sizce aynı taktik sizin gibi milyonlarca kişi sitesinde deniyor. Grişimcilik fikir üretmek demek yani sizin fikirleriniz ilk başlangıç olmalı ki sizi diğerlerinden ayırt edecek ve ön plana çıkartacak satışlarınıza yarıyacak fikirler olması lazım fatih çoban bence grupta 20 - 30 kişiye yazıyor hepsi kendi adamı şöyle kazandım böyle kazandım filan bence çok mantıklı gelmedi.Bence çok taktiği olan ve çok kazanan adam kurs vererek kendi taktiğini satmaz gider en büyük olur bence ben bir girişimci olarak gördüğüm bu kursu alan kişi ilk defa bu işe girenler için ideal oldugunu kaanatindeyim.. - 13-12-2021, 23:40:07Kanaatinize katılmıyorum eğitimi almış 10larca girişimde olmama rağmen bana katkıları çoktur. Girişimciliğin en önemli kuralı gelişmek kişi herkese verdiği yöntemi değil size kendi işinizle ilgili nasıl gelişim sağlarsınız onu gösteriyor sadece düzenli videolarını hergün takip edip verilen ödevleri günü gününe yaparsanız farkı anlarsınız. Gelişim biterse girişimcilik biter.Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle