hocam mantığını çalıştıran insan almaz bence. Eğer biraz girişimcilikten anlıyorsanız bunun mantıklı gelmediğini görürsünüz.
Eğitimde verdiği taktik milyonlarca kişi aynı taktikle satış yapıyor sizce aynı taktik sizin gibi milyonlarca kişi sitesinde deniyor. Grişimcilik fikir üretmek demek yani sizin fikirleriniz ilk başlangıç olmalı ki sizi diğerlerinden ayırt edecek ve ön plana çıkartacak satışlarınıza yarıyacak fikirler olması lazım fatih çoban bence grupta 20 - 30 kişiye yazıyor hepsi kendi adamı şöyle kazandım böyle kazandım filan bence çok mantıklı gelmedi.Bence çok taktiği olan ve çok kazanan adam kurs vererek kendi taktiğini satmaz gider en büyük olur bence ben bir girişimci olarak gördüğüm bu kursu alan kişi ilk defa bu işe girenler için ideal oldugunu kaanatindeyim..