Dolarmı alsam Euromu
20
●435
- 13-12-2021, 12:16:00Hepsi yüklesiliyor aslında ama ne yapacakları belli olmuyor düzeltme felan olur içerde kalmayalım çok karışık ilerliyor şuan faiz düşecek diye bir açıklama duyarsam hemen girerim amaBrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2021, 12:17:43Gümüş al hocam. Ons bazında şu an düşük seviyelerde. Dolar destekli 10.30₺ civarlarını görmüş durumda. Ons desteklerse ciddi seviyelere gelebilir. Ytd
- 13-12-2021, 12:22:52Daha fazla birimin daha fazla kazanç alakasını açıklayın ya simdi tl yüzde 10 deger kaybettiginde herseyde 10 degerleniyor oransal birsey miktar alakalimi ?Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2021, 12:39:38Usdt al ben bugun sabah 40 k binance tr ye gonderip usdt aldim aldiktan sonra 20 kurus yukseldi. Yatirim tavsiye degildir.
