Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar tabiki de. Neden mi?

50.000 liranız var diyelim. 50.000 tl ile dolar kuru daha düşük olduğu için daha fazla dolar alırsınız. Yani daha fazla birim satın alınabilir. Dolar ve Euro kurundaki artışlar hemen hemen aynı. Yani dolar 0,50 kuruş arttığında euro kuru yüksek diye fiyat 0,80 tl artmıyor. Her ikisinin de 0,50 kuruş arttığını var sayalım. Birim sayısı dolarda daha fazla olacağı için dolardan daha fazla kazanırsınız.
Daha fazla birimin daha fazla kazanç alakasını açıklayın ya simdi tl yüzde 10 deger kaybettiginde herseyde 10 degerleniyor oransal birsey miktar alakalimi ?