Herkese selamlar
Ücretli üyeliklerinden herhangi birini almadan konularımı yukarı taşıyamıyor muyum?
Forum kurallarınıda okudum ancak anlayamadım
Konuyu yukarı taşıma
6
●90
- 13-12-2021, 11:44:23Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sol üstten panelime'e tıkla. Oradan süreleri görebilirsin konunu taşıyabilirsin. - 13-12-2021, 11:47:53Mobilde mi yok sadece bende mi yok anlamadım ama bulamıyorum panelim kısmında konu taşımakla ilgili hiçbirşey yazmıyorozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2021, 12:28:53Ücretsiz olarak sunulan hizmet;
1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını ücretsiz olarak yukarı taşıyabilirler.
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...-up-hakki.html