• 13-12-2021, 11:33:58
    #1
    Herkese selamlar
    Ücretli üyeliklerinden herhangi birini almadan konularımı yukarı taşıyamıyor muyum?
    Forum kurallarınıda okudum ancak anlayamadım
  • 13-12-2021, 11:34:55
    #2
    Hayır, almanız gerekiyor.
  • 13-12-2021, 11:36:31
    #3
    1 yıllık üyelik şartını yerine getirirseniz 4 güne bir taşıyabilirsiniz
  • 13-12-2021, 11:40:58
    #4
    Bilmediğimizden ne yapacağımızı soruyoruz konuyu açmıyoruz multi konudan 15 ceza puanı alıyoruz çıldırmalık vallahi
  • 13-12-2021, 11:44:23
    #5
    Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese selamlar
    Ücretli üyeliklerinden herhangi birini almadan konularımı yukarı taşıyamıyor muyum?
    Forum kurallarınıda okudum ancak anlayamadım

    Sol üstten panelime'e tıkla. Oradan süreleri görebilirsin konunu taşıyabilirsin.
  • 13-12-2021, 11:47:53
    #6
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol üstten panelime'e tıkla. Oradan süreleri görebilirsin konunu taşıyabilirsin.
    Mobilde mi yok sadece bende mi yok anlamadım ama bulamıyorum panelim kısmında konu taşımakla ilgili hiçbirşey yazmıyor
  • 13-12-2021, 12:28:53
    #7
    Ücretsiz olarak sunulan hizmet;

    1 yıl ve üzeri R10 üyeleri 96 saatte bir
    5 yıl ve üzeri R10 üyeleri 72 saatte bir
    10 yıl ve üzeri R10 üyeleri 48 saatte bir olacak şekilde Ticari Kategori içerisinde bulunan konularını ücretsiz olarak yukarı taşıyabilirler.


    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...-up-hakki.html