1 torba kömür 3 gün gidiyordu ithal rus kömürü. Bir odayı ısıtıyorduk. Sadece iki odayı ısıtmak için düşünüyorum. Komple evi ısıtacak veya tesisat çekecek bütçe yok maalesef =/
Arkadaşlar hermetik sobaya karar verdim bir oda için kullanacağım. Ikinci el veya sifir hangi marka tavsiye verirsiniz ? Fanlı olmasi avantajlı sanirim fujiyama markasıni düşünüyorum.
2 el alirken nelere dikkat etmeliyim.?