karabulutbeys adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gene Enayi gibi dolandırıldım
39
●2.515
- 12-12-2021, 19:18:00Sen bu işin peşini bırakacaksın gibime geliyor. İşin peşine düşecek adam bu gibi sorular sormaz. İlgilenmeyecek olsalar mesela ne kaybedersin?karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen git, şikayetçi ol. Diyelim ki KYOK (takipsizlik) kararı çıktı. Çocuğu savcılık ifadeye çağırsa bile bu onun için bir korkudur. Belki başkasına yapamaz korkudan. Buna vesile olmuş olursun. - 12-12-2021, 19:20:47Whatsapp mesajlarını görüntü al, tel no vs kaydet, banka ad soyad ve iban kaydet, gönderilen para dekontunu da kaydet. Bunlarla emniyete git.karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2021, 19:22:16Dostum git kesinlikle.karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karakola bile gitmene gerek yok direk savcılığa git.
Bir dosya hazırla tüm kanıtları koy.
O uğraşsın dursun.
Yanına bırakma.
Sen yanına bırakırsan daha çok kişiyi dolandırır. - 12-12-2021, 19:27:56Ya hukukun h'sini bilmeden boş boş konuşmayın. Bir de tecrübeyle sabitmiş.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir savcı kendisine yapılan şikayeti, suç duyurusunu incelerken vergi mükellefiyeti yerine getiriliyor mu diye bir araştırma yapmaz. Vergi hukuku ile ceza hukuku bambaşka alanlardır.
Ayrıca bu adam gitmiş sosyal medya hesabı satın almış, karşı taraf da hesap satmış. Ticari işlem olabilmesi için işlemlerin sürekliliği aranır. Sen nereden biliyorsun ki veya savcı nereden bilecek de bu işlemi ticari yapıldığı yönüyle maliyeye intikal edecek? Mesela letgo'dan bir laptop aldın. Laptop satan ve sen vergi mi kaçırmış oluyorsun? Belki tek seferlik bir alışverişti bu.
Tam olarak bilmediğiniz konular hakkında yorum yapıp insanları korkutup, yasal haklarını kullanma düşüncesinden caydırmayın. Hiçbir suç duyurusunun sonucu maliyeye re'sen intikal etmez. Hukuk bilmiyorsunuz; bari biliyormuş gibi kulaktan dolma şeyleri yazmayın şuraya. - 12-12-2021, 19:30:54Bilader kimsin necisin umrumda değil birde bilmiş bilmiş uzun uzun yazmışsın. Yok kulaktan dolma yok virt zırt, ben başıma gelen şeyi paylaştım ayrıca seninle değil olayın muhatabı arkadaşla paylaştım. Benim yaşım 35 ben hiç alakam olmayan bir konuya yorum yapıp yalan konuşuyorum yani öyle mi? Isine bak boş yapma bilgin yoksa fikrin de olmasın.Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle