karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitsem ilgilenirler mi
Dostum git kesinlikle.
Karakola bile gitmene gerek yok direk savcılığa git.
Bir dosya hazırla tüm kanıtları koy.
O uğraşsın dursun.
Yanına bırakma.
Sen yanına bırakırsan daha çok kişiyi dolandırır.