• 12-12-2021, 19:17:51
    #10
    Kurumsal PLUS
    karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitsem ilgilenirler mi
    Kimden aldınız kim aradı oldu ne kadar aldınız ?
  • 12-12-2021, 19:18:00
    #11
    karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitsem ilgilenirler mi
    Sen bu işin peşini bırakacaksın gibime geliyor. İşin peşine düşecek adam bu gibi sorular sormaz. İlgilenmeyecek olsalar mesela ne kaybedersin?

    Sen git, şikayetçi ol. Diyelim ki KYOK (takipsizlik) kararı çıktı. Çocuğu savcılık ifadeye çağırsa bile bu onun için bir korkudur. Belki başkasına yapamaz korkudan. Buna vesile olmuş olursun.
  • 12-12-2021, 19:20:47
    #12
    karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıtlar hazır telefonda ss olarak duruyor 300 tlye aldım
    Whatsapp mesajlarını görüntü al, tel no vs kaydet, banka ad soyad ve iban kaydet, gönderilen para dekontunu da kaydet. Bunlarla emniyete git.
  • 12-12-2021, 19:22:16
    #13
    karabulutbeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitsem ilgilenirler mi
    Dostum git kesinlikle.
    Karakola bile gitmene gerek yok direk savcılığa git.
    Bir dosya hazırla tüm kanıtları koy.
    O uğraşsın dursun.
    Yanına bırakma.
    Sen yanına bırakırsan daha çok kişiyi dolandırır.
  • 12-12-2021, 19:22:27
    #14
    100k hesabı 300 liraya satan adam zaten büyük bir ihtimalle sizin gibi bir çok insana o fiyattan satıp geri alıyordur hesabı, kimse 100k hesabı 300 liraya vermez.
  • 12-12-2021, 19:23:28
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vericeksin ağır ceza mahkemesine kime kime veriyor görecek hepsi bu kadar 😊 ben iki kişiyi verdim bu şekilde. Maşa varken elini yakma ver mahkemeye gitsin.
  • 12-12-2021, 19:23:57
    #16
    valla başlığa patladım kusura bakma hocam
  • 12-12-2021, 19:27:56
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılıktan karşı taraf için bişey çıkar mı bilmem ama her ikiniz de maliyeden ceza yersiniz orası kesin. Tecrübeyle sabit
    Ya hukukun h'sini bilmeden boş boş konuşmayın. Bir de tecrübeyle sabitmiş.

    Hiçbir savcı kendisine yapılan şikayeti, suç duyurusunu incelerken vergi mükellefiyeti yerine getiriliyor mu diye bir araştırma yapmaz. Vergi hukuku ile ceza hukuku bambaşka alanlardır.

    Ayrıca bu adam gitmiş sosyal medya hesabı satın almış, karşı taraf da hesap satmış. Ticari işlem olabilmesi için işlemlerin sürekliliği aranır. Sen nereden biliyorsun ki veya savcı nereden bilecek de bu işlemi ticari yapıldığı yönüyle maliyeye intikal edecek? Mesela letgo'dan bir laptop aldın. Laptop satan ve sen vergi mi kaçırmış oluyorsun? Belki tek seferlik bir alışverişti bu.

    Tam olarak bilmediğiniz konular hakkında yorum yapıp insanları korkutup, yasal haklarını kullanma düşüncesinden caydırmayın. Hiçbir suç duyurusunun sonucu maliyeye re'sen intikal etmez. Hukuk bilmiyorsunuz; bari biliyormuş gibi kulaktan dolma şeyleri yazmayın şuraya.
  • 12-12-2021, 19:30:54
    #18
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hukukun h'sini bilmeden boş boş konuşmayın. Bir de tecrübeyle sabitmiş.

    Hiçbir savcı kendisine yapılan şikayeti, suç duyurusunu incelerken vergi mükellefiyeti yerine getiriliyor mu diye bir araştırma yapmaz. Vergi hukuku ile ceza hukuku bambaşka alanlardır.

    Ayrıca bu adam gitmiş sosyal medya hesabı satın almış, karşı taraf da hesap satmış. Ticari işlem olabilmesi için işlemlerin sürekliliği aranır. Sen nereden biliyorsun ki veya savcı nereden bilecek de bu işlemi ticari yapıldığı yönüyle maliyeye intikal edecek? Mesela letgo'dan bir laptop aldın. Laptop satan ve sen vergi mi kaçırmış oluyorsun? Belki tek seferlik bir alışverişti bu.

    Tam olarak bilmediğiniz konular hakkında yorum yapıp insanları korkutup, yasal haklarını kullanma düşüncesinden caydırmayın. Hiçbir suç duyurusunun sonucu maliyeye re'sen intikal etmez. Hukuk bilmiyorsunuz; bari biliyormuş gibi kulaktan dolma şeyleri yazmayın şuraya.
    Bilader kimsin necisin umrumda değil birde bilmiş bilmiş uzun uzun yazmışsın. Yok kulaktan dolma yok virt zırt, ben başıma gelen şeyi paylaştım ayrıca seninle değil olayın muhatabı arkadaşla paylaştım. Benim yaşım 35 ben hiç alakam olmayan bir konuya yorum yapıp yalan konuşuyorum yani öyle mi? Isine bak boş yapma bilgin yoksa fikrin de olmasın.