• 11-12-2021, 21:40:55
    #1
    Önümüzdeki ayın 6 sında inşALLAH bilgisayarı değiştiriyorum.
    Bir kaç bilgisayarı gözüme kestirdim.
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.


    1. Bilgisayar (yazdım mesaja dönmedi.) Çıkabileceğim MAKSİMUM bütçe, garantisi var diye.
    2-. Bilgisayar
    3. Bilgisayar
    4. Bilgisayar

    Genellikle Video Editleme (Premiere Pro) ve ekran kaydı alacağım.
    Youtube için bir proje düşünüyorum eğer güzel FPS'li kayıt alabilirsem şahane olur.
    Bu bilgisayarlar LoL (en düşük ayarlar) ile akıcı ekran kaydı aldırır mı?

    Başka öneri varsa açığım.
  • 11-12-2021, 21:43:43
    #2
    1650 den bahsediyoruz islemciside iyi en yuksek ayarda + video kaydinda sorunsuz iş yaparsın league of legends oyununda işlemciside iyi
  • 11-12-2021, 21:45:42
    #3
    Hardsmurfs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1650 den bahsediyoruz islemciside iyi en yuksek ayarda + video kaydinda sorunsuz iş yaparsın league of legends oyununda işlemciside iyi
    Mesaja dönüş yapmıyor
    Siz olsanız 2. olarak hangisini tercih edersiniz?
  • 11-12-2021, 21:47:34
    #4
    İlk pc iyi fakat ilan tarihi neredeyse 5 aylık. Muhtemelen ilanı kalmış öylece.
  • 11-12-2021, 21:48:02
    #5
    Değerli hocam 1. ve 2. ilan aynı. Revize edebilir misiniz?
  • 11-12-2021, 21:48:48
    #6
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk pc iyi fakat ilan tarihi neredeyse 5 aylık. Muhtemelen ilanı kalmış öylece.
    Valla umut ettik de dediğiniz gibi boşa çıkacak gibiyim
    2. olarak hangisini tercih ederdiniz hocam?
    MX serisini hiç mi hiç bilmiyorum açıkçası performansı konusunda endişe ediyorum
  • 11-12-2021, 21:49:14
    #7
    16 GB ram olsun öncelikle
  • 11-12-2021, 21:49:20
    #8
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk pc iyi fakat ilan tarihi neredeyse 5 aylık. Muhtemelen ilanı kalmış öylece.
    Muhtemelen satılmış kaldırmayı unutmuştur
  • 11-12-2021, 21:50:32
    #9
    OrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocam 1. ve 2. ilan aynı. Revize edebilir misiniz?
    Çok sağ ol hocam, revize ettim, teşekkürler
    • Orun
    Orun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.