Önümüzdeki ayın 6 sında inşALLAH bilgisayarı değiştiriyorum.
Bir kaç bilgisayarı gözüme kestirdim.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.


1. Bilgisayar (yazdım mesaja dönmedi.) Çıkabileceğim MAKSİMUM bütçe, garantisi var diye.
2-. Bilgisayar
3. Bilgisayar
4. Bilgisayar

Genellikle Video Editleme (Premiere Pro) ve ekran kaydı alacağım.
Youtube için bir proje düşünüyorum eğer güzel FPS'li kayıt alabilirsem şahane olur.
Bu bilgisayarlar LoL (en düşük ayarlar) ile akıcı ekran kaydı aldırır mı?

Başka öneri varsa açığım.