1000 dolarlık işlemde puan kullanınca 2 dolar işlem ücreti ödüyorsun. 1 dolarlık kartı 0.4 dolara alıyorlar. Yani 0.8 dolar ödemiş oluyorsun.
1000 dolarlık işlemde ht+özel komisyon oranıyla 0.7 dolar ödüyorsun.
Kart alıp işlem yapmak daha maliyetli oluyor. Birileri büyük ihtimalle açık buldu kart topladı piyasadan. Yoksa başka bir anlamı yok bu durumun.
Huobi global hk
22
●461
- 11-12-2021, 01:48:28Anasayfa da Hoşgeldin Bonusu var tıkla aşağıda ki ekran gelecek..asparadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 11-12-2021, 02:48:21Üye olabilirsiniz 20$ veriyor direkt
Huobi hesabı oluşturmak için tıklayın. Dijital Para yolculuğunuza başlayın.
https://www.huobi.com/tr-tr/topic/do..._code=6yt44223
