1000 dolarlık işlemde puan kullanınca 2 dolar işlem ücreti ödüyorsun. 1 dolarlık kartı 0.4 dolara alıyorlar. Yani 0.8 dolar ödemiş oluyorsun.
1000 dolarlık işlemde ht+özel komisyon oranıyla 0.7 dolar ödüyorsun.
Kart alıp işlem yapmak daha maliyetli oluyor. Birileri büyük ihtimalle açık buldu kart topladı piyasadan. Yoksa başka bir anlamı yok bu durumun.