• 11-12-2021, 00:51:48
    #1
    Siteye yüklediğim yazılara genelde logo koyuyorum. Bazı görsellerin şeklinden dolayı logo boyutunda oynama oluyor. Sizlere sorum şu, yazılara logo koyarak mı paylaşmalıyım? Yoksa logosuz mu? görsel açıdan, bütün olarak bakıldığında hangisi güzel durur?
  • 11-12-2021, 00:55:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Logolu Hocam