Eskileri özlüyor musunuz ?
14
●168
- 11-12-2021, 00:10:07Üyeliği durduruldu
- 11-12-2021, 00:12:35Çocukluk ve lise dönemlerimi çok özlüyorum.
Mahallede futbol maçı yapmayı, her ALLAHIN günü futbol oynamayı, bir kaç arkadaşımla kardeş gibi olmayı çok özlüyorum.
Güzel zamanlardı, aşağıdan yukarıya çıkmamak için ekmek arası katıp bölüşüp yerdik
İnternet kafeye giderdik....
Lisede silik bir tiptim 11. sınıfa kadar ama yine de çok keyifli ve güzel zamanlardı benim için
