• 11-12-2021, 00:03:16
    #1
    konu silinebilir.
  • 11-12-2021, 00:06:51
    #2
    Askerlik günlerimi özlüyorum, birde ilk okul yıllarımı.
  • 11-12-2021, 00:08:04
    #3
    Eskileri bende çok özlüyorum ama geri dönememek çok üzücü ki, eğer yaşarsak 10 15 yıl sonrada bugünleri arar olucaz.
  • 11-12-2021, 00:13:54
    #4
    Biri beni 15 sene öncesinde, teknolojinin olmadığı bir köye bıraksa...
  • 11-12-2021, 00:09:57
    #5
    hayir ozlemiyorum. bazi anilar ne guzeldi dense bile yasandi bitti ve o guzel haliyle sadece hatirlanmali diye dusunuyorum.
  • 11-12-2021, 00:10:01
    #6
    Her insan her zaman eskileri özler
    Ben mesela ilkokul yıllarımı çok özlerim güzel günlerdi insan büyüdükçe sorumlulukları artıyor o yüzden sıkıntılar ortaya çıkıyor
  • 11-12-2021, 00:10:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her gün zamana yenilmemiz... acı ve değiştirilmez bir gerçek.


    Evrime inanır mısınız hocam?
  • 11-12-2021, 00:12:35
    #8
    Çocukluk ve lise dönemlerimi çok özlüyorum.
    Mahallede futbol maçı yapmayı, her ALLAHIN günü futbol oynamayı, bir kaç arkadaşımla kardeş gibi olmayı çok özlüyorum.
    Güzel zamanlardı, aşağıdan yukarıya çıkmamak için ekmek arası katıp bölüşüp yerdik
    İnternet kafeye giderdik....
    Lisede silik bir tiptim 11. sınıfa kadar ama yine de çok keyifli ve güzel zamanlardı benim için
    • yern307
    yern307 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-12-2021, 00:18:32
    #9
    Eskilerden nefret ediyorum.. yenilik güzel şey