Konu
Eskileri özlüyor musunuz ?
11-12-2021, 00:08:04
#3
Mert29
Eskileri bende çok özlüyorum ama geri dönememek çok üzücü ki, eğer yaşarsak 10 15 yıl sonrada bugünleri arar olucaz.