• 10-12-2021, 10:26:09
    #1
    merhaba arkadaşlar iphone 11 64 gb siyah cihazımı satmayı düşünüyorum alalı max 3 ay olmuştur sıfıra yakın ederi nedir sizce ?
  • 10-12-2021, 10:31:46
    #2
    Teknosa 10 k çek 9 k da nakit vermişti
  • 10-12-2021, 10:31:54
    #3
    letgo da 9 civarında görüyorum hocam
  • 10-12-2021, 10:34:26
    #4
    Geçen biri 9.250 TL satmıştı
  • 10-12-2021, 10:35:10
    #5
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen biri 9.250 TL satmıştı
    iyi para
  • 10-12-2021, 10:36:49
    #6
    9 olduysa iyi para bence de ben de satmayı düşünüyorum
  • 10-12-2021, 10:44:25
    #7
    FethiB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 olduysa iyi para bence de ben de satmayı düşünüyorum
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen biri 9.250 TL satmıştı
    Apple Türkiye Tarafından %30 bir zam daha olacağı söyleniyor ne kadar doğru bilemiyorum.
  • 10-12-2021, 10:48:09
    #8
    bana kalsa 5k bile etmez de piyasası yüksek işte
  • 10-12-2021, 10:49:10
    #9
    muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana kalsa 5k bile etmez de piyasası yüksek işte
    çoğu telefonu tokatlar hocam 8 gb ramlı telefonda kullandım adamlar 4 gb koymuş ama tokatlıyor işde