FethiB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 olduysa iyi para bence de ben de satmayı düşünüyorum
dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen biri 9.250 TL satmıştı
Apple Türkiye Tarafından %30 bir zam daha olacağı söyleniyor ne kadar doğru bilemiyorum.