Yaptığım LOGO sizce nasıl ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yaptığım LOGO sizce nasıl ?
3
●
118
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yaptığım LOGO sizce nasıl ?
05-12-2021, 10:53:10
#1
ymazmustafa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
05-12-2021, 11:08:11
#2
m2h
Üyeliği durduruldu
Sade , hoş.
05-12-2021, 11:10:41
#3
Spymaster
Biraz renk katılabilir bence
05-12-2021, 11:16:04
#4
BatuhanCLSKN
Çok sade olmuş, renk olsa güzel olur
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler