R10'daki Sıkıntı... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'daki Sıkıntı...
11
●
305
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10'daki Sıkıntı...
1
2
04-12-2021, 15:28:09
#10
giaxart
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu anda çözülmüş olması gerekiyor.
Son birkaç dakikadır problem yok, herhangi bir problem olursa sizi pm yoluyla bilgilendiririm
04-12-2021, 15:32:40
#11
emreozden
Temada değişiklikler yapıyorlar galiba. Çünkü birçok farklı tasarıma denk geldim. Kutular daha ovalleştirilmiş, bazı ikonlar değiştirilmiş, renklerde değişiklik yapılmıştı.
04-12-2021, 15:34:04
#12
Coşkun Çetin
Administrator
@
EftalBulut
; çözümlemeye çalışıyor. Problem bizimle ilgili değil aslında cache kaynaklı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler