• 04-12-2021, 12:12:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar, mobilden bağlanıyorum, forumda konulara girdigimde mesaj yazan kisilerin rumuzları görünmüyor. Problem benle alakalimi acaba
  • Kabul Edilen Cevap
    • Arkadaşlar rica etsem browser'da önbellek temizleyip, çıkış yapıp giriş yaptıktan sonra tekrar dener misiniz?
  • 04-12-2021, 12:13:17
    #2
    Bende normal
  • 04-12-2021, 12:13:43
    #3
    @SrkN; tek sıkıntı sanırım bende değilmiş
  • 04-12-2021, 12:14:33
    #4
    Aynı durum bende de mevcut. Muhtemelen bir çalışma yapılıyor.
  • 04-12-2021, 12:19:46
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fontlardada sıkıntı var
  • 04-12-2021, 12:21:13
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Administrator
    Arkadaşlar rica etsem browser'da önbellek temizleyip, çıkış yapıp giriş yaptıktan sonra tekrar dener misiniz?
  • 04-12-2021, 12:50:54
    #7
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar rica etsem browser'da önbellek temizleyip, çıkış yapıp giriş yaptıktan sonra tekrar dener misiniz?
    👍 evet dediginizi yaptim düzeldi eyvallah
  • 04-12-2021, 12:52:41
    #8
    Administrator
    mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    👍 evet dediginizi yaptim düzeldi eyvallah
    @EftalBulut; 'a bildirdim sorunu müsait olduğunda bakacaktır.