ekran kartı update edilebilirse bu şartlarda çok güzel sistem, 165 hz monitörü 8 gb'dan düşük ekran kartıyla kullanmanız monitörü tam olarak anlayamamanıza neden olabilir
ekran kartı update edilebilirse bu şartlarda çok güzel sistem 165 hz monitörü 8 gb'dan düşük ekran kartıyla kullanmanız monitörü tam olarak anlayamamanıza neden olabilir
Fiyat çok şişik geldi bana hocam.
Özellikler güzel ama fiyat hayır.
Değerli yorumlarınız için teşekkürler internette fiyatlara baktimda rkran kart 4k islemci 4k montior 3800 fln civarlarinda tabi bu kasanin ederi nekdr tam emin olamadim
Bu arada fiyata klavye vs dahil olması güzel ama fiyat konusunda bir şey diyemeyeceğim. Şayet kafana yattıysa ve sistem tamamen sıfır ise al geç boşuna uğraşma ihtiyaç varsa.
Değerli yorumlarınız için teşekkürler internette fiyatlara baktimda rkran kart 4k islemci 4k montior 3800 fln civarlarinda tabi bu kasanin ederi nekdr tam emin olamadim
Hocam ekran kartı belki 2 yıl sonra yetersiz gelecek.
Daha güçlü bir ekran kartı almak zorunda kalacaksınız bunu göz önüne alınca fiyat abes geliyor bana.
Hocam ekran kartı belki 2 yıl sonra yetersiz gelecek.
Daha güçlü bir ekran kartı almak zorunda kalacaksınız bunu göz önüne alınca fiyat abes geliyor bana.
iki yıl sonra bunu da alamaz aynı araba fiyatları gibi her geçen gün artıyor ekran kartları