Daha 1 ay bile olmadı şu konuyu paylaşalı, ne hallere geldik. Bu paraya taş gibi 3060 sistem alınıyordu.
https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...-10500-tl.html
Bu arada fiyata klavye vs dahil olması güzel ama fiyat konusunda bir şey diyemeyeceğim. Şayet kafana yattıysa ve sistem tamamen sıfır ise al geç boşuna uğraşma ihtiyaç varsa.