• 02-12-2021, 23:28:37
    #1
    Bugüne kadar sıkıntı yoktu ne oldu anlamadım. Gif render alırken ya kare sayısını tek tek gif halinde çıktı alıyo yada tek resim. Animasyon vs yok. Çözümünü bilen var mı ?

  • Kabul Edilen Cevap
  • 02-12-2021, 23:30:40
    #2
    MP4 export edin, photoshop'ta açın ve save for web ile gif kaydedin.
  • 02-12-2021, 23:31:31
    #3
    Bana sürekli lazım oluyo bu sorunu çözmem lazım hocam
    SemihDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MP4 export edin, photoshop'ta açın ve save for web ile gif kaydedin.
  • 02-12-2021, 23:33:31
    #4
    ugurusludur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana sürekli lazım oluyo bu sorunu çözmem lazım hocam
    Hocam Export ayarlarınıda paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışırım
  • 02-12-2021, 23:39:33
    #5
    SemihDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Export ayarlarınıda paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışırım
  • 02-12-2021, 23:44:26
    #6
    SemihDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MP4 export edin, photoshop'ta açın ve save for web ile gif kaydedin.
    Veya mp4 çıktıdan sonra media encoder ile gif formatına dönüştürebilirsiniz.
  • 02-12-2021, 23:55:53
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Animated GIF olması gerekiyor versiyon kaç kullanıyorsunuz hocam
  • 02-12-2021, 23:57:47
    #8
    Ayynen hocam basit bi dikkatsizlik kaç saatimi aldı Çok sağolun
    SemihDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Animated GIF olması gerekiyor versiyon kaç kullanıyorsunuz hocam