• 30-11-2021, 23:26:31
    #19
    G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhurbaşkanını gram sevmem ama cidden dış güçlere rest çekmesi gerek.Çekince de olan bize oluyor anlamadım gitti.
    Rest çeksin o zaman sen doları gör bakalım neler oluyor..
  • 30-11-2021, 23:29:01
    #20
    Ülkenin 3. çeyrek büyüme rakamları açıklandı. Hala yükseliyor döviz kuru. Aklı olan kişi bunu bir düşünür. Amerika, tarihte en fazla karşılıksız doları şu zamanlarda bastı. Biz 3. dünya ülkesi değiliz. En büyük 15 ekonominin içindeyiz. Döviz kurundaki oynama ülkenin gidişatından değil, bizim gidişatımızdan rahatsız olanlardan.

    Ekonomiden anlamayan arkadaşlar lütfen yorum yapmasın. Buraya bir kaynak bırakıyorum. Kendisinden bir şeyler öğrenebilirsiniz.
    https://twitter.com/ekonomikocu
  • 30-11-2021, 23:30:44
    #21
    Faizlerin düşmesini fiyatliyor piyasa sayin cumhurbaşkanı da sağolsun hala faiz indiriminden bahsediyor. Kasti yapsan ancak bu kadar yukseltilir
  • 30-11-2021, 23:30:44
    #22
    yemin ediyorum sonunda dış güçler bize acıyacak yatırım falan yapıcak...
  • 30-11-2021, 23:30:50
    #23
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhurbaşkanı Erdoğan Konuşmaya başladığında dolar: 13,30 ₺
    Konuşmanın ortasında dolar: 14,00 ₺

    Yani, bu ekonomi denilen şey bu kadar mı oynak? Yani bu kadar mı bu doları yükseltip alçatmak? Bu nasıl oluyor?

    Bugün, "kadının biri de attığı twet te "bugün konuşma var dolar çıkabilir. Yatırım tavsiyesi değildir" Bu kadar kırılgan mı bu ekonomi denilen şey?

    Bu tepki amaçlı birileri tarafından bir anda çıakrtılıyor? 0,70 kuruş gerçekten şaşırtıcı bir rakam...

    Gerçekten ekonomist değilim. Bilmediğim için de şaşırdıgım bir şeyi soruyorum.. Şimdiden cevabınız teşekkür ederim.

    Lütfen ve lütfen tartışma içinde değil de bilgi amaçlı yazarsanız sevinirim...
    Doları yükselten aslında konuşması değil USA!daki x bankasının yaptığı müdahele
  • 30-11-2021, 23:30:58
    #24
    tamam işte konuşmadan önce doları alıyorlar konuştuğunda satıyorlar böyle zengin oldular zaten
  • 30-11-2021, 23:31:49
    #25
    Bakıyorum da aramıza yeni ekonomistler katılmış. @TahsinCetinkaya; sizi kastetmiyorum hocam.

    Yalnız bir şey dikkatimi çekti. Muhalefet lideri 2016 yılında düşürün destekleyelim demiş. Şimdi neden karşı çıkıyor acaba?
  • 30-11-2021, 23:33:11
    #26
    Hiçmi anlaşılmıyor ortada Ülkemize ve bizlere resmen bir oyun oynandığı..... Böyle bir artış veya düşüş hangi akıl mantığa sığar. Bu rakamlar neyin nesi. Konuşmayla susmayla ilgisi yok, oyun var....
  • 30-11-2021, 23:35:36
    #27
    saitelmas37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçmi anlaşılmıyor ortada Ülkemize ve bizlere resmen bir oyun oynandığı..... Böyle bir artış veya düşüş hangi akıl mantığa sığar. Bu rakamlar neyin nesi. Konuşmayla susmayla ilgisi yok, oyun var....
    Şöyle büyüğünden bir oyun mu hocam