G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumhurbaşkanını gram sevmem ama cidden dış güçlere rest çekmesi gerek.Çekince de olan bize oluyor anlamadım gitti.
Rest çeksin o zaman sen doları gör bakalım neler oluyor..