• 30-11-2021, 17:46:00
    #28
    Memleket iyiye gidiye elhamdülillah.
  • 30-11-2021, 18:00:20
    #29
    Açıkcası bilemedim hocam. Durduğu doğru gibi ama inanmak istemiyorum belki de. 😔
  • 30-11-2021, 20:35:35
    #30
    7 yıldır aktif olarak çalışıyorum her çalıştığım dönemde hiçbir zaman eksi bakiyeye düşmezdim bütçeme göre alış-veriş yapardım.
    Bu ay 1000 TL eksideyim.
    Önceden istediğim bir ürünü taksitle, borçla alabiliyordum şimdi almadan önce 3 kez düşünüyorum.
  • 30-11-2021, 22:52:37
    #31
    Ciddi manada bir durgunluk var. İnsanlar şuan için ilerisini görmekte zorlandıkları için fuzuli harcamalardan kaçınıyorlar.
  • 30-11-2021, 23:05:37
    #32
    Çok kötü durgunluk var. Arkadaşın dediği gibi normalde bu aylar yeni işlerin akması lazım ama millet harcama yapmak istemiyor. Gidişat kötü. Hatta bugün bir marka sırf ekonomik nedenlerden işi durdurdu. İşin sonunda kimseye ışık görünmüyor gibi malesef.
  • 30-11-2021, 23:32:56
    #33
    0,99 eur https://www.versio.nl/ eski firmadır. Black friday kampanya. Bugün yarın biter.
  • 01-12-2021, 07:47:07
    #34
    Ülkeyi yöneten ekonomist olunca böyle oluyor işte (!)
  • 01-12-2021, 08:32:15
    #35
    bunlar düzelir ekonomik durgunluk falan hükümet değişir değişiklikler olur geçicede olsa düzelir


    *Kaçan gençler geri gelir mi ?
    * yurtdışına gitmeye hazırlanmış beyaz yakalı vazgeçermi
    * kırılan umudlar geri gelirmi

    ben kendimden diyorum 3 yıldır beyaz yakalıyım artık hazırlanma sürecine geçtim diploma alıyorum şuan yaptıgım meslekle ilgili
    önümüzdeki yıl ingilizce kursu planım var bide daha kurumsal biryere girerek githup doldurmak sonra nere olursa giderim