7 yıldır aktif olarak çalışıyorum her çalıştığım dönemde hiçbir zaman eksi bakiyeye düşmezdim bütçeme göre alış-veriş yapardım.
Bu ay 1000 TL eksideyim.
Önceden istediğim bir ürünü taksitle, borçla alabiliyordum şimdi almadan önce 3 kez düşünüyorum.