Bilgisayarım orjinal windows win11e yükselttim 1 hafta oldu sayılır. ancak windows 10a geri döndürmek istiyorum orjinal olarak.

youtubedan izlediğim videolarda bu şekilde yapıyorlar ancak ben de bu buton kapalı başka bir yöntem mevcut mudur?
iso atarak sıfırlamak istemiyorum orjinallik bozulmasın