Win 11 pişmanlıktır. 2 saat dayanabildim o kadar kastırıyor ki. Sistemime güveniyorum hiçbir türlü kasma yapmayacağına emindim ama asla düzgün çalışmıyor. Artı olarak gerçekten bence çok boş olmuş. Şöyle özetleyebilirim, gidip bir tema giydirin win 11'den daha iyi.
bence de sadece tema değişikliği gibi olmuş