Arkadaşlar Hard Reset menüsünde kalan Sencrom marka bir uydu alıcısı var ne yaptıysam hard reset ekranından çıkamadım kısacası Recovery modda takılı kaldı anlayan birisi ücreti mukabilinde yardımcı olabilirse çok sevinirim