• 24-11-2021, 14:51:02
    #19
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum referans konularına bakmamın nedeni kimse kimseyi scam'a yönlendirmesin. Hiç mi anlamıyorsunuz yahu? Meşruluğu kanıtlanmamış üç lira beş liranın peşine düşmeyin, tokatlanmayın
    iyi forumlar
    Moderatörler işini yapıyor fazlasıyla merak etmeyin
  • 24-11-2021, 16:47:03
    #20
    Ben 1 ay falan geçti dün gece çekebildim kanser bir yer
  • 24-11-2021, 18:35:03
    #21
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 ay falan geçti dün gece çekebildim kanser bir yer
    btc olarak mı gönderdiniz başka hesabınıza ? darısı benim başıma
  • 24-11-2021, 19:09:21
    #22
    Kurumsal PLUS
    Çekme taktiği vereyim böyle 10 hesaptan çektim.

    Gece 3 4 arasında önce btc ile çekin hata verirse xrp ile deneyin.


    Böyle çektim ben hep
  • 24-11-2021, 19:30:20
    #23
    Bizim de bybit trafı $400 ücretsiz para içerde kaldı, napalım artık yine de güzel paraydı
  • 24-11-2021, 19:44:54
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kasımda 200 tl ödül yattı bugün 24 kasım 2 haftadır her gün paramı çekmeye çalışıyorum ama hep aynı palavradan sistem hatası mesajı çıkıyor bu parayı nasıl çekebilirim yardımcı olacak var mı ?
    ödül kurallarında 200 lirayı çekebilirsiniz yazısı var mı? yada ödül parasını nakit olarak çekebilirsiniz ibaresi? bunu ara yoksa 1 boşuna deneme.
  • 24-11-2021, 19:45:34
    #25
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödül kurallarında 200 lirayı çekebilirsiniz yazısı var mı? yada ödül parasını nakit olarak çekebilirsiniz ibaresi? bunu ara yoksa 1 boşuna deneme.
    tabiki var hocam herkes çekti bu zamana kadar
  • 24-11-2021, 19:46:43
    #26
    anladım, kolay gelsin o halde
  • 24-11-2021, 22:59:11
    #27
    paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde sanki para yatırmışsınızda, içeride kalmış gibi ‘PARAMI’ diye sahiplenmişsiniz 🙂 hiç üzülmedim, umarım hiç alamazsınız.
    biri para ödül olarak verildiyse çekimide çoğu kişi tarafından yapılmışsa bal gibide kişinin parası olur o para
    hem siz kimsinizde umarım hiç alamazsınız vs diyorsunuz?