• 23-11-2021, 20:15:05
    #1
    API
    Üyeliği durduruldu
    Beni maruz görün, hayatım boyunca kullanmadım apple ürünü. 1 hafta önce MacBook aldım. Bugün de mousesini aldım. İşaretçi boyu sürekli büyüyor. Bu neden oluyor ben nerede hata yapıyorum?

  • Kabul Edilen Cevap
    • You can disable this feature in System Preferences → Accessibility → Display.

      Sistem Tercihleri - Erişilebilirlik - Ekran

      buraya bir göz atar mısınız yabancı bir forumda özelliğin buradan doğru iptal edilebileceği söyleniyor.
  • 23-11-2021, 20:17:20
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok hızlı sağa sola sürüklerseniz mouse'u büyüyor imleç. Normalde bir süre sonra küçülüyor fakat takılı kalırsa tekrar hızlıca mouse'u sağa sola sürükleyin düzelir.
  • 23-11-2021, 20:17:22
    #3
    Normalde mouse'i çalkalayınca ekranda yerini tespit edebilmeniz için büyür. Yabancı bir donanım bunu yapıyor olabilir veya bir kez sallarsanız düzelir diye tahmin ediyorum.
  • 23-11-2021, 20:17:59
    #4
    API
    Üyeliği durduruldu
    yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok hızlı sağa sola sürüklerseniz mouse'u büyüyor imleç. Normalde bir süre sonra küçülüyor fakat takılı kalırsa tekrar hızlıca mouse'u sağa sola sürükleyin düzelir.
    Bunu kapatmanın bir çaresi yok mu?
  • 23-11-2021, 20:18:42
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    You can disable this feature in System Preferences → Accessibility → Display.

    Sistem Tercihleri - Erişilebilirlik - Ekran

    buraya bir göz atar mısınız yabancı bir forumda özelliğin buradan doğru iptal edilebileceği söyleniyor.
  • 23-11-2021, 20:19:36
    #6
    API adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kapatmanın bir çaresi yok mu?
    Sistem tercihleri -> Erişilebilirlik -> Ekran -> İmleç -> "Yerini belirlemek için cart curt" soldaki tike basın!

  • 23-11-2021, 20:19:49
    #7
    API
    Üyeliği durduruldu
    socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    You can disable this feature in System Preferences → Accessibility → Display.

    Sistem Tercihleri - Erişilebilirlik - Ekran

    buraya bir göz atar mısınız yabancı bir forumda özelliğin buradan doğru iptal edilebileceği söyleniyor.
    Araştırıp yazdığınız için çok teşekkür ederim. Ama maalesef. Bir alakası yok.
  • 23-11-2021, 20:20:24
    #8
    API
    Üyeliği durduruldu
    socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    You can disable this feature in System Preferences → Accessibility → Display.

    Sistem Tercihleri - Erişilebilirlik - Ekran

    buraya bir göz atar mısınız yabancı bir forumda özelliğin buradan doğru iptal edilebileceği söyleniyor.
    Varmış çok özür dilerim şimdi gördüm çok sağolun
  • 23-11-2021, 20:21:37
    #9
    API adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırıp yazdığınız için çok teşekkür ederim. Ama maalesef. Bir alakası yok.


    başka bir forumda da aynısını okudum. tekrar kontrol edebilir misiniz hocam fotoğraftan doğru.