Beni maruz görün, hayatım boyunca kullanmadım apple ürünü. 1 hafta önce MacBook aldım. Bugün de mousesini aldım. İşaretçi boyu sürekli büyüyor. Bu neden oluyor ben nerede hata yapıyorum?