R10 Mod. Arkadaşlar Para Alıyor mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Mod. Arkadaşlar Para Alıyor mu ?
11
●
678
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Mod. Arkadaşlar Para Alıyor mu ?
1
2
21-11-2021, 23:19:42
#1
weteBen
Üyeliği durduruldu
Çok merak ediyorum r10 kullanıcılarına hakaret etmek için r10 mod. arkadaşlar ne kadar alıyor . Çünkü ne zaman konu açılsa sürekli bir hakaret aşağılama ve konu kapatma. Kaç Lira alıyorsunuz siz , insanlanları aşağılamak için ???
21-11-2021, 23:20:33
#2
EnsarAY
Sanmıyorum para aldıklarını
21-11-2021, 23:22:21
#3
mersan
Bunun için mi üye oldun. Daha saat bile olmamış üye olalı.
21-11-2021, 23:22:26
#4
ademakcan
Buralar karışacak vaziyet alin
21-11-2021, 23:22:38
#5
WPD
Ban geliyor.
21-11-2021, 23:22:38
#6
tahaerdem
allah aşkına saçmalayın ,insanlar beş kuruş almadan düzeni sağlıyor . varsa probleminiz coşkun beye iletin
21-11-2021, 23:22:51
#7
Quantum
No 154736 elendi
21-11-2021, 23:22:57
#8
PFC
Yüksek ihtimal multi.
21-11-2021, 23:23:03
#9
samethavar
Üyeliğini 10dk önce mi açtın ?
Bu ne hız reis
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler