Konu
R10 Mod. Arkadaşlar Para Alıyor mu ?
21-11-2021, 23:19:42
#1
weteBen
Üyeliği durduruldu
Çok merak ediyorum r10 kullanıcılarına hakaret etmek için r10 mod. arkadaşlar ne kadar alıyor . Çünkü ne zaman konu açılsa sürekli bir hakaret aşağılama ve konu kapatma. Kaç Lira alıyorsunuz siz , insanlanları aşağılamak için ???