Çok merak ediyorum r10 kullanıcılarına hakaret etmek için r10 mod. arkadaşlar ne kadar alıyor . Çünkü ne zaman konu açılsa sürekli bir hakaret aşağılama ve konu kapatma. Kaç Lira alıyorsunuz siz , insanlanları aşağılamak için ???