• 21-11-2021, 23:19:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Çok merak ediyorum r10 kullanıcılarına hakaret etmek için r10 mod. arkadaşlar ne kadar alıyor . Çünkü ne zaman konu açılsa sürekli bir hakaret aşağılama ve konu kapatma. Kaç Lira alıyorsunuz siz , insanlanları aşağılamak için ???
  • 21-11-2021, 23:20:33
    #2
    Sanmıyorum para aldıklarını
  • 21-11-2021, 23:22:21
    #3
    Bunun için mi üye oldun. Daha saat bile olmamış üye olalı.
  • 21-11-2021, 23:22:26
    #4
    Buralar karışacak vaziyet alin
  • 21-11-2021, 23:22:38
    #5
    Ban geliyor.
  • 21-11-2021, 23:22:38
    #6
    allah aşkına saçmalayın ,insanlar beş kuruş almadan düzeni sağlıyor . varsa probleminiz coşkun beye iletin
  • 21-11-2021, 23:22:51
    #7
    No 154736 elendi
  • 21-11-2021, 23:22:57
    #8
    Yüksek ihtimal multi.
  • 21-11-2021, 23:23:03
    #9
    Üyeliğini 10dk önce mi açtın ?
    Bu ne hız reis