• 21-11-2021, 16:47:20
    #1
    Hazirandan sonra avrupaya çikma planim var.
    Orada olanlara da soracağim.
    öğrenciyim nasil gelebilirim?
  • 21-11-2021, 16:47:59
    #2
    En mantıklı ve kesin çözüm dil okuluyla gidebilirsiniz. çalışma izniniz olmaz
  • 21-11-2021, 17:10:42
    #3
    parayla