Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buna istinaden çalıştığın mesai saatleri sürecinde attığın her getir paketine 1TL, her getirYemek siparişine 2TL alıyorsun.
Ben 13 saat aralıksız çalıştım 41 paket attım, atabileceğin paket aşağı yukarı bu, ben keyfi hızlı paket atıyordum.
ücretini sormayı unuttum birde hocam part time ücretleri ne oluyor ortalama