Bu sistemi nasıl yapabilirim? (Hangi script?) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu sistemi nasıl yapabilirim? (Hangi script?)
1
●
129
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu sistemi nasıl yapabilirim? (Hangi script?)
18-11-2021, 17:14:56
#1
Mert.in
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
Merhabalar,
böyle
hızlı ve her girildiğinde cache silen bir sistemi nasıl yapabilirim? Hazırı var mıdır?
ben yaparım, ücreti şu vs gibi mesajlar atmazsanız minnettar olurum.
18-11-2021, 17:17:33
#2
Misafir
Tema değil de daha çok web programı tarzında yapılmış sanırım
Mert.in
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler