• 16-11-2021, 10:14:25
    #1
    Bir giyim sitesinden alışveriş yaptım(Popüler değil), sitede ödemeyi yaptım lakin kargolama, fatura, geri dönüş yok temsilcileri mail üzerinden dönüş sağlamıyor. iade alabilmek için resmiyette nasıl bir süreç izlemeliyim?
  • 16-11-2021, 10:16:34
    #2
    Kredi kartının bağlı olduğu bankaya ulaşıp, chargeback (harcama itirazı) işlemi koyun. Ya iade yapacaklar yada ürünü gönderecekler.
  • 16-11-2021, 10:16:48
    #3
    Bankan ile görüş yardımcı olmak zorundalar. Eğer olmassalar dava açıcagını söyle o zaman ödeme yaparlar sana.
  • 16-11-2021, 10:19:38
    #4
    İadeden ziyade umarım kart bilgileriniz çalınmamıştır.
  • 16-11-2021, 10:19:41
    #5
    FerhatAYYILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartının bağlı olduğu bankaya ulaşıp, chargeback (harcama itirazı) işlemi koyun. Ya iade yapacaklar yada ürünü gönderecekler.
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankan ile görüş yardımcı olmak zorundalar. Eğer olmassalar dava açıcagını söyle o zaman ödeme yaparlar sana.
    çok teşekkür ederim birazdan bankam ile iletişime geçicem
  • 16-11-2021, 10:21:35
    #6
    öyle umuyorum 1 haftadır herhangi bir işlem olmadı
  • 16-11-2021, 11:05:24
    #7
    kredi kartınının kayıtlı olduğu bankan ile konuş mutlaka yardımcı olurlar durumu açıklarsan