• 14-11-2021, 22:12:47
    #10
    İşi aldıktan sonra ortaya çıkan amcaoğulları yüzünden fiyat kırma çabaları. Karşı komşu ofisin abi çok vermişsin biz x fiyata yaptırdıydık lafıyla işi iptal etme çabaları. Direk abi tamamdır diyorum iade ediyorum aldığım ücreti. hatta çok düşün fiyat almışsa abi hemen çağır taksi parasını ben vercem diyorum. En az 3 ay sonra seve seve arıyorlar. Bir tane müşterim bakanlık denetlemesi için site istedi. 3 ay uğraştım yarısını önden yarısını teslimde. Dedim teslim ödemesi geldi, kardeş 2 güne denetim var bitsin vercem hemen dedi. Tamam abi dedim akşam siteyi kapattım. Aradı küfür etti komple sildim. İstersen geleyim ofisine suratıma küfür et dedim. Yanlış anlamayın milyon dolarlık proje yapan inşaat firması sahibi bu. Geciktirdiği ödeme 3 bin tl. 3 sene bıraktım sonra bu işi. Yeter bu memlekette sektörümüz 500 tlye iş yapan amcaoğulları yüzünden çekilmiyor.
  • 14-11-2021, 22:20:06
    #11
    Yabancılarda bahşiş olayı çok yaygın. İyi ilişki kurduğunda web işi bile olsa bahşiş atıyorlar. 100 dolarlık işe 50 dolar falan veren çok var, 50 dolar onun için 50 tl gibi bir şey olduğu için dokunmuyor ve zaten kendi ülkesinden birine yaptırsa o işi 1000 dolardan aşağıya yaptıramayacak. O yüzden mutlu mutlu bahşiş veriyor.
  • 15-11-2021, 00:02:09
    #12
    Önceden 100 tl lik iş yapıp 500 tl gönderen olmuştu
    (türk müşteri )
  • 15-11-2021, 00:08:41
    #13
    kayserili bir müşterim vardı adamdan 3 senedir ödeme alamadım

    İşi de iyi, sosyal medyada felan görüyorsun.
  • 15-11-2021, 16:04:55
    #14
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayserili bir müşterim vardı adamdan 3 senedir ödeme alamadım

    İşi de iyi, sosyal medyada felan görüyorsun.
    Yanlış hatırlamıyorsam forumdan birine Kayserili biri, ödeme seçeneği olarak bastırma ile ödemeyi teklif etmişti.
  • 15-11-2021, 16:09:35
    #15
    Freelance bir iş için görüşmeye gittiğimde merkezi bir yer olmasına rağmen adam hem taksi parası hemde harçlık amaçlı 300 tl vermişti. Yapacağımız projenin fiyatı ise 3000 tlydi.
  • 15-11-2021, 22:31:52
    #16
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam forumdan birine Kayserili biri, ödeme seçeneği olarak bastırma ile ödemeyi teklif etmişti.
    en azından o da iyiymiş.
  • 15-11-2021, 22:44:13
    #17
    Ne güzel bir hareket helal olsun
  • 17-11-2021, 20:51:34
    #18
    Kendim müşterilerim arasında hizmet bedeli olarak koyduğum bedelin üstünde gönderen bir çok kişi oldu. Bir çoğu da forumda. Uzun süreler çalışmayı umduğum kişiler