Sizinde Boyle Müşteriniz Oldu Mu ?
17
●470
- 14-11-2021, 22:12:47İşi aldıktan sonra ortaya çıkan amcaoğulları yüzünden fiyat kırma çabaları. Karşı komşu ofisin abi çok vermişsin biz x fiyata yaptırdıydık lafıyla işi iptal etme çabaları. Direk abi tamamdır diyorum iade ediyorum aldığım ücreti. hatta çok düşün fiyat almışsa abi hemen çağır taksi parasını ben vercem diyorum. En az 3 ay sonra seve seve arıyorlar. Bir tane müşterim bakanlık denetlemesi için site istedi. 3 ay uğraştım yarısını önden yarısını teslimde. Dedim teslim ödemesi geldi, kardeş 2 güne denetim var bitsin vercem hemen dedi. Tamam abi dedim akşam siteyi kapattım. Aradı küfür etti komple sildim. İstersen geleyim ofisine suratıma küfür et dedim. Yanlış anlamayın milyon dolarlık proje yapan inşaat firması sahibi bu. Geciktirdiği ödeme 3 bin tl. 3 sene bıraktım sonra bu işi. Yeter bu memlekette sektörümüz 500 tlye iş yapan amcaoğulları yüzünden çekilmiyor.
- 14-11-2021, 22:20:06Yabancılarda bahşiş olayı çok yaygın. İyi ilişki kurduğunda web işi bile olsa bahşiş atıyorlar. 100 dolarlık işe 50 dolar falan veren çok var, 50 dolar onun için 50 tl gibi bir şey olduğu için dokunmuyor ve zaten kendi ülkesinden birine yaptırsa o işi 1000 dolardan aşağıya yaptıramayacak. O yüzden mutlu mutlu bahşiş veriyor.
- 15-11-2021, 00:02:09Önceden 100 tl lik iş yapıp 500 tl gönderen olmuştu
(türk müşteri ) - 15-11-2021, 16:04:55Yanlış hatırlamıyorsam forumdan birine Kayserili biri, ödeme seçeneği olarak bastırma ile ödemeyi teklif etmişti.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2021, 22:31:52en azından o da iyiymiş.mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle