mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam forumdan birine Kayserili biri, ödeme seçeneği olarak bastırma ile ödemeyi teklif etmişti.
en azından o da iyiymiş.