Örnek fiyat anlaşılır ne eksik ne fazla alırdım anlaştığım ücretin.
Bugun Yabancı Bir Müşterimin daha işini yaptım (webmaster sektörü) 30$ dolara anlaştık ödeme için bilgi istedi ne göreyim 60$ göndermiş belki yanlışlık yapmıştır diye yazdım verdiği cevap şu :
(Ödemeyi işi yaptıktan sonra aldım )
"Dostum biz hollandalayız sevdiğimiz işin karşılığını fazlasıyla veririz "
Açıkcası şaşırdım alışkın değilim böyle şeylere bu tarz bir durumla karşılaştınız mı
bir kere mavi tik almıştım adam fazladan +500tl atmıştı